КАМIТЭТ ДЗЯРЖАЎНАЙ МАЁМАСЦI ГОМЕЛЬСКАГА АБЛАСНОГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМIТЭТА
Прамыя тэлефонныя лініі

Прамыя тэлефонныя лініі

Старшынёй камітэта «Гомельаблмаёмасць» і яго намеснікамі «прамая тэлефонная лінія» ажыццяўляецца ў адпаведнасці з зацверджаным графікам.

ГРАФІК правядзення «прамых тэлефонных ліній» кіраўніцтвам камітэта «Гомельаблмаёмасць» у першым паўгоддзі 2024 г.

П.І.І.

Пасада

Дата

Час

Тэлефон

Месца правядзення

Прамая тэлефонная лінія

Сацута
Наталля Уладзіміраўна

Старшыня камітэта

10.09.,

12.11.

08.00-10.00

50-63-44

камітэт «Гомельаблмаёмасць»

Швідзянкова

Вольга Алегаўна

Першы намеснік
старшыні камітэта

05.07.,

04.10.

08.00.-10.00.

50-64-16

камітэт «Гомельаблмаёмасць»

Чыпурная
Аксана Аляксандраўна

Намеснік старшыні камітэта

05.08.,

02.12.

08.00.-10.00.

50-64-88

камітэт «Гомельаблмаёмасць»

Герасіменка Васілій Уладзіміравіч

Намеснік старшыні камітэта

25.07.,

26.12.

08.00.-10.00.

22-30-05

камітэт «Гомельаблмаёмасць»

Прыклад набору нумара тэлефона ўнутры краіны:

у сетцы "Белтэлекам" па горадзе Гомелю: 50-63-44

у сетцы "Белтэлекам" з іншых гарадоў Рэспублікі Беларусь: 8 0232 50-63-44

з сеткі мабільных аператараў: + 375 232 50-63-44

Пры звароце на "прамую тэлефонную лінію" грамадзянін павінен паведаміць сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), дадзеныя аб месцы жыхарства і (або) працы (вучобы), а прадстаўнік юрыдычнай асобы - прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), найменне прадстаўляемага ім юрыдычнай асобы і яго юрыдычны адрас, выкласці сутнасць звароту.

У ходзе "прамой тэлефоннай лініі" грамадзянам і юрыдычным асобам даюцца поўныя і вычарпальныя адказы на пастаўленыя імі пытанні ў межах кампетэнцыі.

Пры неабходнасці праводзіцца дадатковае вывучэнне пытання, спецыяльная праверка або запыт адпаведнай інфармацыі. Аб выніках разгляду такіх зваротаў, не дазволеных у ходзе "прамой тэлефоннай лініі", грамадзяне і юрыдычныя асобы паведамляецца ў пятнаццацідзённы тэрмін з дня рэгістрацыі зваротаў або тэрмін разгляду зваротаў можа быць прадоўжаны да аднаго месяца.

У выпадку, калі зварот альбо асобныя пастаўленыя ў ім пытанні, якія паступілі ў ходзе "прамой тэлефоннай лініі" не адносяцца да кампетэнцыі, грамадзяніну і юрыдычнай асобе тлумачыцца, у якую арганізацыю ім неабходна звярнуцца. Такія звароты не падлягаюць рэгістрацыі.